Friday, April 27, 2007

wonderful settees






8 comments:

Reemo said...

جامده فكره الكراسى دى
حلوه اوى يا شيرى بجد
والف مبروك على على المدونه الجديده
تحياتى

Hayam said...

wawwwwwwwwwwww
لو ماما شافت القعدة دي حتعمل زيها أكيد أصل ماما بعيد عنك عندها إدمان على الديكور

shermen said...

REEMOO
ميرسي أوي على زيارتك ليا هنا
والأفكار الجاية إن شاء الله هتعجبك
تابعيني
--------------------
youma
خلاص خليها تشوفها
ربنا يخليهالك يارب
واضح انها فنانه انا كمان بحب الديكورات أوي
تحياتي

tearwhispers said...

لذيذه خالص فكرة الكراسى دى

Eric Matt said...


أهو أنا نفسي في حاجات زي كده بدل الكركبة بتاعت اليومين دولا

جزاك الله خيرا

:)

بس ايه الحلاوة دي؟ المدونة دي تصميمها احلى ما شاء الله

ربنا يكرمك يا رب

تحياتي من ماناساس البلد

shermen said...

tearwhispers

ما تغلاش عليكي
والله ما هي راجعه
--------------------
جرووم
انا ههديها ل
tearwhispers
لكن انت هبعهالك
تدفع كام

وعلى فكرة عندي ديكورات تانيه جامده مختصرة بردوه ذي دي
ما تقلقش
كله بتمنه
تحياتي

كراكيب عادل said...

لما تتوفر الرفاهية وتخلص كل المتطلبات

والناس تبقي خلاص زهقت مش عارفة تشتري اية مساكين لان مفيش حاجة نقصاهم

الشركات تعمل اية ؟؟

تبيع افكار دة الفن في المجتمعات المتحضرة بيبيعوا افكار مش منتجات

بلوجك حلو بس ناقص تعليقك ينور الصور ويوضحها ويطلع خبياها

لكل صور مية معني ولكل مصور مية عين

انا لما برجع مصر بحب اقعد علي الارض

:)

shermen said...

كراكيب عادل

فعلا معاك حق والله
رفاهية زايده
الناس خلاص حلت كل المشاكل

انا مش بعلق عشان
الناس تعلق براحتهم
وكل واحد يشوفهم من وجهة نظره ويكتب وجهة النظر دي

حلوة بردوه قعدة الأرض