Wednesday, May 23, 2007

Funny































12 comments:

Eric Matt said...


لا حول ولا قوة الا بالله

اهاهاهاهاها

هاهاهاها ولو ان اخر صورة دي ينطبق عليها شر البلية ما يضحك

ربنا يكرمك و يبسطك دايما

تحياتي لك من ماناساس البلد

simply me said...

احلى صور هى صور القطط والكلاب
اما هيفاء فيارييييييييييت

StRoNg MeDiCiNe said...

شوية الصور دول عجبنى جدا

جدا

جدا

اشكرك

zordeak said...

wooooooooow


انا مش بعلق عالصور دى بس

انا بعلق على صور البوج كلها

بجد فظييعة
انتى بتجيبى الحاجات دى منين يا بنتى

تحفففففففففففففففة

:)

عبدالله said...

صور تحفه يا بنتي
:)
انتي عندك مخزن صور ولا ايه بس كل مره بتجيبي صور اجمل
اخر صوره هي الي مسخره خالص بقي
:))))))))


تحياتي

micheal said...

هههههههههههههههه
أنتي بتجيبي الصور دي منين
:)
تحياتي لكي

صاحب البوابــة said...

صور جميلة للغاية

تحياتي

Doba said...

حلوين قوى الصور بس مقزز قوى بتاعة الصوابع الماوس

تحياتى

Ehab said...

يا مفتريه بتجيبي الصور دي منين
انا ماليش دعوه انا عايز من ده
بس بجد تجنن تجنن
احييكي جدا على المجهود فيهم
سلاااااااااااااااااااااااام

shermen said...

جرووووم
الصورة الأخيرة دي تركيب
انت صدقتها
تحياتي لمرورك
---------------------
بندقة
نورتيني
تحياتي لمرورك
---------------------
strong medicine
الحمد لله انهم عجبوك
تحياتي لمرورك
---------------------
zordeak
ميرسي بجد
أنا فرحانه ان الصور عجبوكم
تحياتي لمرورك
----------------------
عبدالله
اه والله عندي مخزن صور ومش عارفه أحطهم فين
لسه المخزن هيطلع
تحياتي لمرورك
------------------------
مايكل
بجيبهم من المخزن ذي ما قال عبدالله
تحياتي لمرورك
----------------------------
صاحب البوابة
يارب دايما يعجبوك
تحياتي لمرورك
-------------------------
doba
نورتيني
معلش يا ستي مش هجيب صور مقززة تاني
تحياتي لمرورك
-----------------------
الشنكوتي
ميرسي بجد يا شنكوتي
بس انا مش مفتريه
عندي مخزن صور
لسه فيه كتير
تحياتي لمرورك

islam said...

لذيذة الفكرة والصور
تحياتى

shermen said...

Islam

نورتني يا إسلام

وتحياتي لمرورك