Tuesday, May 29, 2007

Graphic
























10 comments:

انتظار مؤقت said...

اوكي انا عندي اعتراف انا ندمان اني مدخلتش هنا قبل كده ..انا بحب التصوير الفوتغرافي و دخلت معرض فاشل كده كانت المره الوحيده الي فكرت اوري حاجه انا عاملها لحد يمكن اتشجع و انزل منها على البلوج عندي لو عملت كده يبقى الشكر لفكرتك
تحياتي

Eric Matt said...


يعني هي صور فاضحة سنة صغيرة

بس ايه حكاية الهنود مع الرسام؟

أنا مليانة الجامعة منهم هنا بس مفيش ولا واحدة منهم هنا جميلة هاهاهاهاها

اللهم لا اعتراض

تحياتي لك من ماناساس البلد

-_- said...

رائعة بل اكثر من رائعة

shermen said...

انتظار

ماتندمش ولا حاجه والحمد لله ان فكرتي فكرتك بمشروعك
كمله واناهشجعك اول واحده ما تقلقش

----------------------

جرووووم

الهنود
أديك شوفت بنفسك
بذمك مش المصريين أحسن

----------------------------

شارم

نورتني بزيارتك الجميلة

ويارب دايما


أسعدني مرورك

غمض عينيك said...

صور جميلة ياشرمين
جميلة اوي فعلا
بس انا عايز اسأل سؤال هو انتي اللي رسماهم؟
انا الصراحة مش عارف
لو كده يبقى بجد تسلم ايديكي

تحياتي
محمد سمير

Just a Reader said...

ليه أول واحدة منتحلة شخصية الهيكل العظمي كده:)ومين الأمامير دول...اوعي تكوني واحدة منهم :))

shermen said...

غمض عينيك

والله مش أنا اللي رسماهم

تحياتي لمرورك الكريم
---------------------------
just reader

مش عارفه ليه لكن الصور دي مرتبطة ببعضها ولا انتي ايه رأيك

بس انا مش واحده منهم ولا حاجه

تحياتي يا قمر

تامر حسين said...

اووووووووووووو
جميل جدا جدا جدا جدا جدا
اتمني اشوفك في مدونتي
تحياتي

micheal said...

صور تحفه و بالذات الاولي رغم أن المفروض أنها هيكل عظمي
:)
تحياتي

shermen said...

تامر حسين
ميرسي اوي يا تامر واكيد هزورك قريب
تحياتي
--------------------
مايكل
جمل ان الهيكل العظمي عجبك انا كمان عاجبني لكن يا خسارة مش عاجب ناس كتير
يظهر ان زوقنا متشابه
تحياتي لمرورك